Man måste sitta i kanten.



Ute faller snön och innanför jensen vill man ha strumpebyxor ( med fördel gravida sånna). Men mina finaste är borta. Mina bästa gravidstrumpebyxor är helt försvunna (sånna ska man ha, om man är gravid eller inte. Jag är inte) Livet är inte lätt när kroppen får trängas med vanliga strumpebyxor och jeans. Det blir ingen bra dag av det.


Jag saknar knäckebröd och te och lussebulle, och sena kvällar med snusande liten bebis på armen. Det blir inte samma med tidiga lördagsmorgnar med havregrynsgröt och te, och leverpastejtäckt bebis.
Fast livet är ju lyckligt.
Särskilt när gustav blir arg för att jag sitter i mitten av soffan när jag borde sitta i kanten. Man ska sitta i kanten av soffan för det är bäst säger han. Fast jag har alltid gillat mitten mest, så jag ler är lycklig, älskar Gustav och sitter i mitten av soffan iallafall, för att jag vill!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också lycklig. Och älskar David, fast han skrattar åt sina egna pruttar...

2009-02-19 @ 21:26:11
Postat av: Carolina

Hej! Var köper man de bästa kalasbyxorna med plats för mage? Har bara hittat en sort på H&M och de är inte så roliga... Behöver helt enkelt tips. Kram

2009-02-22 @ 11:10:09
Postat av: stina

jag sitter också i mitten! det får man! :)

2009-02-23 @ 21:41:14
URL: http://kollektivettranan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0